Best Friend Dalam Dunia Blogger | HIPOTESIS CREW

Search This Blog

Tuesday 22 November 2011

Best Friend Dalam Dunia Blogger



Dunia blog ini memang cukup mengasyikkan. Semua perkara kita dapat berkongsi bersama-sama walaubagaimanapun biar lah berpada-pada. Selain itu, di sini juga kita dapat mengenal lebih ramai rakan-rakan baru yang terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat.

Saya percaya, setiap blogger mesti mmpunyai blogger feveret atau pun idola masing-masingkan. Adakah kamu semua berkomunikasi dengan blogger feveret kamu itu? Selain mendapat tips-tips daripada mereka tentang dunia blog ini, kita juga dapat belajar daripda pengalaman yang mereka telah lalui terdahulu.

Mengenai kawan rapat @ best friend dalam duni blog ini. Adakah kamu semua mempunyainya. Adakah ini satu keperluan? Bagi saya kawan rapat dalam dunia blog ini adalah kawan yang kita kenal melalui blog. Bukannya kawan yang kita sudah kenal di alam realiti untuk sama-sama mula menceburi dunia blog.

Bagi saya, kawan rapat dalam dunia blog ini adalah satu keperluan. Kawan tersebut juga yang akan memberi kita semangat serta menegur kita bila berada di dunia blog ini. Walaupun blog kita tidak mendapat perhatian dari ramai readers, tapi jika kita mempunyai kawan rapat yang sentiasa menyokong kita, nescaya kita akan terus bersemangat dalam dunia blog ini.

3 comments:

GincoMerahJambu said...

betul..dalam dunia blog ni sebearnya lagi seronok kita dapat kenal dengan ramai blogger..dapat baca apa yang mereka fikir..walaupn tak pernah jumpa tapi mereka selalu bg semangat bila kita sedih

aliza said...

yuppp.. akak sokong .. salm kenal dan salam folo.. sudi tak nak jadi kawan blog akak?...

msredcheesecake said...

Ramai juga idola msred.... Selalu belajar dari mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...