Bahagian Utama Ghairah Ransangan Seks Bagi Wanita | HIPOTESIS CREW

Search This Blog

Wednesday 23 November 2011

Bahagian Utama Ghairah Ransangan Seks Bagi Wanita

gambar hiasan

Ini adalah antara hasil kajian yang telah dibuat oleh pakar.

1. Bahagian Anggota Badan

Cuping Telinga :-

Pada bahagian ini baik sebelah kiri mahupun sebelah kanan terdapat sekumpulan ujung-ujung saraf halus yang banyak sekali.Bahagian ini jika diusap dan dicium serta digigit perlahan-lahan akan membangkitkan selera seks wanita dengan cepat.
 
Leher :-
Merupakan tubuh wanita yang sangat peka bila dirangsang. bahagian ini hendaklah dikucup dan digigit perlahan-lahan dengan gigitan mesra, maka shawat isteri akan cepat terangsang.
 
Ketiak :-
Meskipun bahagian ini ada wanita yg mengeluarkan bau yang kurang sedap,akan tetapi bahagian ini pula terdapat saraf saraf rasa yang peka sekali terhadap rangsangan.Apabila daerah ini dicumbui, dicium ?yang disertai hembusan nafas kehangat-hangatan, pastilah seks mudah terangsang untuk mengimbangi permainan suami.
 
Perut, Pusat dan Ari-Ari :-
Daerah ini boleh menimbulkan kegelian pada wanita jika dibelai atau dicium. Terdapat banyak saraf rasa yang mudah menimbulkan rangsangan shawat wanita. Berahinya akan timbul dengan kuat sekiranya daerah ini dibelai dan diciumi dengan lembut termasuk ?di bahagian pusat dan dibawahnya ( ari-ari).
 
Buah Dada :-
Terkenal sebagai bahagian tubuh yang sangat peka terhadap rangsangan.Jika diciumi dan dikulum putingnya sebagaimana bayi sewaktu menetek, nescaya nafsu shawat wanita akan cepat timbul. Dari segi kejadian, saraf buah dada berhubungan terus dengan saraf di bahagian kelentit dan vagina ?melalui sum sum tulang belakang.

Paha :-
Bahagian dalam paha terdapat banyak saraf yang sangat peka, jika disentuh terutama pada pangkal paha yang dekat dengan alat kelamin, sangat mudah membangkitkan nafsu shawat.
Bahagian Belakang Lutut:-
Bahagian ini (pelipatnya) juga terdapat banyak saraf rasa. Jika dibelai dengan lembut atau diusap-usap dengan tangan secara perlahan-lahan,nescaya shawat wanita cepat timbul.
 
Mulut :-
Semua bahagian dari mulut, seperti bibir dan lidah terdapat banyak saraf rasa.nafsu berahi wanita akan segera bangkit membara jika bahagian ini dirangsang dengan berciuman yang saling mengucup dan mengulum antara suami isteri.
 
 
Yang telah disebut diatas ialah bahagian tubuh wanita yang bukan bahagian kelamin yang boleh dirangsang utk membangkitkan shawat. Untuk bahagian alat kelamin baca kat bawah ni pulak:-

2. Bahagian Kemaluan
 
Kelentit :-
Berupa biji atau isi yg terletak dibahagian atas permukaan (pintu) kemaluan wanita, ia merupakan pusat rangsangan yang utama,ia sama dengan zakar lelaki. Bahagian ini penuhd engan hujung saraf rangsangan yang sangat sensitif bila ia disentuh. Apabila ditekan dengan jari perlahan-lahan atau disentuh dengan kepala zakar, nafsu berahi wanita akan segera memuncak. tapi harus diingat, jika menyentuh dengan ajri tangan, pastikan tidak terlalu kasar, kerana ia merupakan daging yg amat lembut dan tipis kulitnya.
 
Permukaan kemaluan :-
nahagian bibir lubang kemaluan wanita. bahagian ini ada sedikit daging lebihan dan ia sangat sensitif kalau disentuh dan nafsu seks akan cepat terangsang. oleh itu elok lah sekiranya disentuhd engan kepala kemaluan.
 
Tundun kemaluan :-
Sensitif jika diraba dan disentuh untuk membangkitkan nafsu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...