Selamat Datang Ke Dunia Blogger | HIPOTESIS CREW

Search This Blog

Sunday 20 November 2011

Selamat Datang Ke Dunia Blogger

"Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera"

Akhirnye tercipta juga hasrat saya untuk memiliki sebuah blog. diharapkan kepada rakan-rakan yang telah lama menceburi dunia ini dapat membantu kami untuk mempelajari asam garam dalam dunia blog ini.

Sebenarnye, sebelum ini pun saya telah ada mempunyai beberapa buah blog. tetapi semuanye telah terbengkalai disebabkan beberapa masalah tertentu. diharap blog yang baru dibina ini dapat lah kekal dengan lebih lama hendaknye kan. :)


Di sini saya ingin menyampaikan salam perkenalan saya dan berharap sangat semua rakan-rakan dapat menyokong kehadiran saya ini.

1 comment:

Unknown said...

haa..terbengkalai eh blog sblm ni..harap2 yg ni leh kekal ye..kalo x..nnt chii swing sama org..ehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...