Apa Itu Kereta Kebal Barracuda Indonesia | HIPOTESIS CREW

Search This Blog

Tuesday 22 November 2011

Apa Itu Kereta Kebal Barracuda Indonesia

Semua sudah sedia maklum tentang sejarah pasukan bola sepak negara kita Malaysia yang terpaksa menggunakan sejenis kenderaan perisai yang diberi nama "Barracuda" untuk masuk atau pun keluar dari stadium jika ada perlawanan dengan pasukan indonesia di jakarta.

Pada temasya sukan SEA ke 26 ini, sejarah itu berulang kembali. Lagi perlawanan akhir yang melibatkan Malaysia dan Indonesia telah dimenangi oleh pasukan negara kita. Maka keselamatan pmain-pemain dan pegawai negara kita sudah semesti nye akan terancam. Maka kereta perisai ini pasti akan digunakan.



GAMBAR KERETA PERISAI BARRACUDA INDONESIA


Kerajaan Indonesia dan seluruh rakyat nya perlu berasa malu kerana terpaksa melayan tetamu negeri seperti ini. Keadaan ini cukup membuktikan masih ramai lagi rakyat Indonesia yang belum "kenal" lagi keadaan dunia luar yang sebenarnye.

Ini cukup membuktikan ketamadanun di Indonesia belum cukup kukuh lagi. Diharapkan kerajaan Indoensia perlu bertindak untuk membersihkan nama negara mereka dipersada dunia supaya lebih dihormati oleh negara-negara serantau.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...