Biodata Ana Syuhada Protege Ramlah Ram Mentor 6 | HIPOTESIS CREW

Search This Blog

Tuesday 27 March 2012

Biodata Ana Syuhada Protege Ramlah Ram Mentor 6

Biodata Ana Syuhada


Ana Syuhada Binti Noor Asram. Berumur 21 Tahun. Dilahirkan pada 29 oktober 1991. Berasal dari negeri Selangor Darul Ehsan. Hobi pada masa lapang ialah menulis cerpen, membaca dan mencipta melodi lagu. Saya boleh membaca dan mengenali nota –nota muzik ini kerana saya mendapat pendidikan tinggi dalam bidang muzik di UITM, Shah Alam. Saya bercita-cita ingin menjadi seorang Ethnomusicologist, ini kerana saya ingin lebih mengenali muzik-muzik yang terdapat di seluruh dunia. Harapan saya agar masyarakat dapat menerima saya seadanya dengan menerima bakat dan muzik yang saya persembahkan.  




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...